Hlavní navigace

Raiffeisenbank spojí dvě mobilní aplikace pro bankovnictví a podpis do jedné

18. 1. 2021

Sdílet

Raiffeisenbank Autor: Dalibor Z. Chvátal

Raiffeisenbank integruje zatím stále samostatný RB Klíč (Android, iOS) do stávající aplikace Mobilní eKonto (Android, iOS). Změna proběhne automaticky při jedné z dalších aktualizací.

Mobilní eKonto2

Až bude vše připraveno, po přihlášení do mobilního bankovnictví budete vyzváni k nastavení S‑PIN (můžete zvolit stejný jako doposud). RB klíč si v mobilním bankovnictví můžete aktivovat společně se změnou S‑PIN i kdykoli poté.

Pokud vám vyhovuje mít samostatné aplikace, zatím poběží odděleně. V horizontu týdnů však chystáme jejich sloučení do jedné, potrvrdila na dotaz Měšce Petra Kopecká, mluvčí Raiffeisenbank.

Video: Mobilní eKonto a volba nového hesla

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).