Uživatelé mobilní aplikace Raiffeisenbank nově mohou zadávat žádosti o výběr hotovosti na pobočce, nastavovat cílová data spoření nebo sledovat doručení nových kreditních karet. Další změny se týkají lepší přehlednosti a personalizace uživatelského rozhraní.
Hlavní novinkou je možnost naplánovat výběr hotovosti na pobočce přímo z mobilní aplikace. Jednoduše tak, že si zvolíte konkrétní pobočku s pokladnou, částku i formu hotovosti (bankovky, mince) a následně datum, kdy si hotovost vyzvednete. Svůj výběr následně potvrdíte pomocí S-PINu. Výběr se zobrazí v sekci Schůzky a výběry na pobočce.
Hlášení výběru v hotovosti sice nebudou používat stovky tisíc klientů, nicméně máme takové, kteří denně pracují s hotovostí a pro své podnikání potřebují konkrétní hodnoty bankovek a mincí. A ty si nyní díky hlášení výběru mohou předem zvolit,
říká Vratislav Kříž, vedoucí týmu mobilního bankovnictví Raiffeisenbank.
V oblasti spoření aplikace nově umožňuje nastavit si datum pro dosažení spořicího cíle. U cílů, ke kterým je aktivováno tzv. Drobné spoření, je nyní tato informace viditelná díky novému štítku přímo v jejich přehledu.
Redesignem transakční historie prošel také transakční filtr – nově umožňuje detailnější nastavení, a to podle směru platby, časového období, částky, typu platby i kategorie.
Dalšími drobnými novinkami jsou také úprava detailu transakce v historii plateb, možnost přidat poznámku při sjednání schůzky na pobočce nebo sledování doručení kreditní karty přímo v jejím detailu.