Hlavní navigace

Raiffeisenbank představuje nová eKonta. Co vám nabídnou?

Sdílet

Gabriela Hájková 24. 1. 2013

Raiffeisenbank na počátku února zahájí prodej dvou nových tarifů eKonta. Základní účet eKonto MINI nabídne především klientům s minimálním počtem transakcí, kteří kartou spíše platí u obchodníka než aby vybírali z bankomatu (20 Kč za výběr). Platí se zde pouze za produkty a služby, které si k účtu zvolíte. Při aktivním využití (příchozí platby alespoň 15 tis. Kč a měsíčně tři odchozí platby z účtu nebo kreditní kartou) banka odpustí poplatek za vedení a přímé bankovnictví. K účtu je také kreditní karta EASY. Pokud podmínku nesplníte, zaplatíte měsíčně 169 Kč. 

eKonto KOMPLET pak za cenu balíčku ve výši 129 Kč (při splnění věrnostních podmínek: příchozí platby ve výši alespoň 25 tisíc Kč měsíčně a tři odchozí platby z účtu nebo kreditní kartou) nabídne vedení účtu včetně podúčtů až v devíti různých měnách, dvě platební karty, kreditní kartu STYLE (cena v rámci balíčku, karta vrací vrací 2 % při útratě kartou nad 10 000 Kč, 1 % při útratě nižší), přímé bankovnictví, kontokorent, spořicí účet, úrazové pojištění, smartbanking a neomezené výběry z bankomatů jakékoli banky v ČR i v zahraničí v ceně balíčku. Pokud věrnostní podmínky nesplníte, zaplatíte měsíčně 250 Kč.

Pokud klient utratí přes kreditní kartu alespoň 10 tis. Kč měsíčně, může mít k účtu bezplatně i kartu vyšší řady DE LUXE s dalšími výhodami. 

Pokud budete účty využívat aktivně (součet příchozích plateb na účtu činí alespoň 25 000 Kč měsíčně a zároveň uskutečníte minimálně tři odchozí transakce měsíčně), můžete získat slevu 1 % na sazby hypotéky na bydlení a 1 % navíc na úroku ke spořicímu účtu eKonto Flexi.

Nové tarify banka zatím nabízí jen vybraným klientům, ve standardní nabídce budou produkty od začátku února. Pro stávající uživatele eKonta se nic nemění. Pokud budou chtít, mohou na nové produkty bezplatně přejít.

Od března banka k novým tarifům nabídne i bezkontaktní debetní karty.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 1. 2013 15:44

    Jerry001 (neregistrovaný) ---.capitol.cz

    jsem mel celych 10 let od roku 2000 kdy zacala eBanka a byla to uzasna banka, servis, pristup atd. v roce 2010 uz sem nevydrzel to co s timhle produktem "vyvedla" Raifeissen Bank kdy uctovala doslova za kazdou kravinu. Pred touto bankou varuji, jiz nikdy vice.

  • 24. 1. 2013 17:49

    Zaměstnanec banky (neregistrovaný) ---.rb.cz

    Uznávám, že na špatné se zapomíná rychle a člověk si pamatuje jen to dobré, ale tvrdit, že po převzetí začala RB zdražovat je opravdu nesmysl. Můžete vyčítat jiné věci, ale rozhodně ne zdražování...krátké porovnání cen eBanky z roku 2005 a cen současných, namátkou:
    příchozí platba 6,10, nyní 0, odchozí platba 6,10 (8,10 do jiné banky), nyní 4 a s novými tarify zdarma. Přímé bankovnictví 39, nyní 0. Výběr z cizího bankomatu 25, nyní 10 (u Komplet 0), výběr z vlastního bankomatu tuším 10, nyní dva zdarma (u Komplet neomezeně). Jestli něco zdražilo, tak hotovostní operace a zvýšily se podmínky pro věrnostní podmínky. Ale pro klienta, který plní věrnostní podmínky, je teď účet výrazně levnější.

  • 24. 1. 2013 19:21

    bez přezdívky

    Nechápu, proč sem taháte ceny balíčku Komplet, za který se musí platit měsíčně 129,- Kč, když ostatní banky (např. Fio) toto nabízí zcela zdarma, dokonce bez podmínek. Srovnávejme srovnatelné. Osobně jsem po přezvetí eBanky RB pocítil také jen změny k horšímu. Ve všech směrech. Účtování poplatku za vklad hotovosti byl už opravdový vrchol (v zahraničí naprosto nepředstavitelné).

  • 24. 1. 2013 20:19

    zamestnanec (neregistrovaný) ---.rb.cz

    Vetsina tech cen plati i pred Kompletem, cenu u Kompletu jsem jen dodaval. Neznam nabidku Fio detailne, ale opravdu ma zdarma v uctu kontokorent, dvě debetky, vybery ze zahranicnich bankomatu, zamykani karty, multmenovej ucet nebo treba kreditku, ktera vraci dvě procenta z platby (takze kdyz utratis tou kartou 10tis mesicne, tak sice zaplatis 129 Kc za ucet, ale banka ti vrati 200)? To jen na porovnani porovnatelneho. Vklad hotovosti na vlastni ucet je u nas zdarma uz tak pet let...ale urcite plati, ze 3aifka nikdy nebyla a nebude lowcostova banka, ktera nabizi všechno vsem zadarmo, to mas pravdu.

  • 24. 1. 2013 16:07

    bez přezdívky

    Klientem banky jsem byl ještě od doby Expandia banky. Čili nějakých 12 let. Letos jsem odešel. Platit, platit, platit.... Poplatek za vklad na pobočce bylo opravdové terno. Nyní používám kombinaci Fio (transakční účet) a AirBank (spořící účet) a jsem naprosto spokojen. Bez podmínek a nesmyslných poplatků. RB nikomu nedoporučuji.

  • 24. 1. 2013 19:30

    MoB (neregistrovaný) 93.187.107.---

    Nechápu, na jakého klienta touto nabídkou banka míří... tím spíš, že to hodlají nabízet "vybraným klientům". Ts, ts.
    Upřímně - ani mě Raiffeisenbank nenaplňuje nadšením, i já jsem byl klientem eBanky. Chování RB ke klientům je ... žádné. Dlouholetý klient s dobrým finančním zdravím pro banku nic neznamená.
    Akorát mají hezkou aplikaci pro Android, to chválím. Nicméně také zvažuji odchod.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).