Prodej dálničních známek vzrostl o 7 procent

11. 5. 2009

Sdílet

Za první čtyři měsíce letošního roku se prodalo dálničních známek minimálně za 1,86 miliardy korun, což je meziročně o sedm procent více. Důvodem by mohlo být zpoplatnění zhruba 80 kilometrů dálnic a rychlostních silnic na severní Moravě. Podle mluvčího fondu dopravy Karla Hanzelky příjmy z prodeje dálničních známek jako jediné rostou. Ostatní příjmy fondu, jako jsou příjmy z mýtného, ze spotřební a silniční daně, naopak klesají. Důvodem poklesu je současná finanční a hospodářská krize, jejíž dopady se projevují i v dopravě.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Kolektiv redaktorů serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).