Hlavní navigace

Přes Revolut se nově dostanete k digitálnímu obsahu Spotify a dalších značek

Sdílet

Veronika Němcová 18. 5. 2021

V aplikaci Revolut nově najdete digitální dárkové karty a předplacené produkty, které bude fintech aplikace nabízet díky partnerství s obchodní divizí epay společnosti Euronet Worldwide, Inc. V praxi to znamená, že přes Revolut můžete nyní nakupovat či obdarovat blízké, aniž byste museli opustit aplikaci.

Spolupráce se nyní týká 36 zemí, kde epay od dubna 2021 začal poskytovat zákazníkům Revolutu přístup k digitálnímu obsahu na globální i lokální úrovni v různých sektorech od značek jako jsou Twitch, Ikea, Nintendo a Spotify Premium.

Po zemích první etapy (včetně Velké Británie a velké části Evropy), kde spuštění proběhlo v dubnu, přijdou v příštích měsících další státy a trhy, včetně Spojených států a Austrálie, a také rozšíření aplikace Business, a to nejprve ve Velké Británii.

Revolut si od nové služby slibuje přiklákání nových zákazníků a možnost širšího využití aplikace. Našimi hlavními zákazníky jsou mileniálové a ti, kdo na digitálních technologiích vyrostli, a očekávají tak od finančních aplikací další služby a uživatelský zážitek, což jim díky flexibilní integraci rozhraní API služby epay můžeme nabídnout, vysvětluje Maisum Dairkee, Product Owner ve společnosti Revolut.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).