Hlavní navigace

Poštovní spořitelna zmodrá. ČSOB ji chce od příštího roku pod svou značkou

Sdílet

Jiří Hovorka 25. 1. 2019

Skupina ČSOB plánuje od příštího roku nabízet služby Poštovní spořitelny pod svou značkou. Bance by se tak výrazně rozšířila síť poboček o přepážky České pošty a klienti Poštovní spořitelny by se mohli dostat k většímu spektru služeb. Záměr provozovat finanční služby na České poště pod modrým logem ČSOB je součástí nové tříleté strategie skupiny. Informují o tom Hospodářské noviny.

Výsledkem nebude jen přemalování značky na poštách, ale také to, že klienti ČSOB i Poštovní spořitelny budou moci od poloviny příštího roku získat služby na kterémkoliv našem obchodním místě. Ať už v pobočkové síti ČSOB, nebo právě na České poště, potvrdil HN Jan Sadil, člen představenstva skupiny, který odpovídá za oblast retailu.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).