Poštovní spořitelna zmodrá. ČSOB ji chce od příštího roku pod svou značkou

25. 1. 2019

Sdílet

Ilustrační obrázek - zatím nepoužívat! MĚŠEC Autor: Depositphotos – gunnar3000
Ilustrační obrázek

Skupina ČSOB plánuje od příštího roku nabízet služby Poštovní spořitelny pod svou značkou. Bance by se tak výrazně rozšířila síť poboček o přepážky České pošty a klienti Poštovní spořitelny by se mohli dostat k většímu spektru služeb. Záměr provozovat finanční služby na České poště pod modrým logem ČSOB je součástí nové tříleté strategie skupiny. Informují o tom Hospodářské noviny.

Výsledkem nebude jen přemalování značky na poštách, ale také to, že klienti ČSOB i Poštovní spořitelny budou moci od poloviny příštího roku získat služby na kterémkoliv našem obchodním místě. Ať už v pobočkové síti ČSOB, nebo právě na České poště, potvrdil HN Jan Sadil, člen představenstva skupiny, který odpovídá za oblast retailu.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Autor je redaktorem serveru Peníze.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).