J & T Banka mění podmínky. Název Clear Deal končí, bude umět okamžité platby

26. 1. 2021

Sdílet

J & T Banka přestala od 18. ledna 2021 pro termínované vklady soukromých osob retailového bankovnictví používat označení Clear Deal (v překladu „čistá/jasná/transparentní dohoda“). Změna souvisí s novým úrokovým lístkem, který zveřejnila. Banka zároveň sjednotila úrokové lístky, nyní je jen jeden pro všechny klienty z řad soukromých osob, tedy bez ohledu, zda patří do segmentu prémiového nebo drobného bankovnictví.

Na produktu a jeho parametrech fungování se nic nemění, stále jde o termínovaný vklad, nyní jen tedy nenese označení Clear Deal, který se pojil k označení segmentu. V nabídce je tedy stále termínovaný vklad, na který jsou klienti i trh zvyklí. Dlouhodobě naše vklady patří k nejlépe úročeným na trhu a všem zákazníkům nabízí shodný úrok, komentuje pro Měšec Monika Veselá, PR manažerka J & T Banky.

Akuální úrokové sazby

Abyste si ale nový termínovaný vklad u J & T Banky založili, nově budete mít u ní platební účet. Banka totiž zrušila možnost poslat peníze na sběrné účty pro založení vkladů. Také pokud s bankou budete investovat, nově vám vždy automaticky založí investiční účet.Změna spočívá v tom, že přijde-li zákazník s žádostí o otevření termínovaného vkladu je mu automaticky otevřen běžný/platební účet, přes který s bankou ‘obchoduje’, zřizuje si přes něj všechny produkty, které banka nabízí. Tedy místo sběrného účtu, posílá peníze na tento účet, stejně tak přes něho může nakupovat investice atd. To stejné platí u investic a investičního účtu. Zde je investiční účet technickým označením pro otevření účtu u obchodníka s cennými papíry. Pro klienta to ale neznamená žádnou zátěž či nějaký účet, vysvětluje Veselá. 

Během prvního pololetí roku 2021 chystá také podporu odchozích i příchozích okamžitých plateb. 

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Autor se věnuje publikační činnosti v oblasti osobních financí. Specializuje se na finanční produkty, spotřebitelská témata a osobní silniční dopravu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).