Banky, pojišťovny a další finanční společnosti mohou od 2. března 2009 přihlašovat své produkty do soutěže o Zlatou korunu. Startuje tak letošní, již 7. ročník, během kterého odborníci a široká veřejnost rozhodnou o tom, jaké finanční produkty na českém finančním trhu budou letos nejlepší. Výsledky se dozvíme na počátku června.
Soutěž Zlatá koruna nepředkládá jen názor odborníků, ale doplňuje ho i o názory samotné veřejnosti. Právě veřejnost se může aktivně účastnit hlasování. To probíhá dvoukolově, a sice tak, že první kolo na internetu je nominační. Dvacet produktů, které v tomto kole získají největší počet hlasů, pak postupuje do finále, kde je již možné díky zúženému výběru hlasovat kromě internetu i pomocí SMS.
Nominace na Cenu veřejnosti Zlatá koruna 2009 již právě probíhají a sami si můžete vyzkoušet, jaký finanční produkt si podle vašeho názoru zaslouží váš hlas. Hlasovat také můžete o nejoblíbenější podnikatelský produkt.
Podrobné informace o soutěži Zlatá koruna najdete v tiskové zprávě.