Někteří z klientů dostali během posledních dnů podvodné e-mailové zprávy (tzv. phishing), které mají vzbudit dojem, že byly odeslány z e-mailové adresy České spořitelny. Některé ze zpráv jsou psány špatnou češtinou, anglicky nebo prvky azbuky. Poslední poměrně věrohodná verze například informuje o údajném zamítnutí platební transakce a to v českém a anglickém jazyce.
Maily obsahují odkaz na údajný web internetového bankovnictví SERVIS 24 nebo na falešné webové stránky internetového obchodníka. Klienti jsou pak vyzvání k zadání osobních bankovních údajů. Cílem podvodných e-mailů je získat klientské číslo a heslo adresáta (identifikační a autentizační údaje) ke službě internetového bankovnictví SERVIS 24 a pokusit se následně o jejich zneužití.
Česká spořitelna preventivně vyzývá klienty, aby na zprávu v žádném případě nereagovali a prostřednictvím prolinku se do služby SERVIS 24 nepřihlašovali. Banka žádnou takovou zprávu klientům nerozesílala a po klientech nikdy prostřednictvím e-mailu žádné bezpečnostní údaje nepožaduje.