Před měsícem jsem podnikatelský účet u KB zrušil. Platil jsem cca 500 měsíčně za balíček a poplatky využívané nad jeho rámec, ale používané služby tomu určitě neodpovídaly. Ponechal jsem si účet v eBance, který má sice drahé služby, ale používám ho jen v případě nutnosti a vše ostatní hrnu přes FIO, kde jsem za 4 měsíce zaplatil na poplatcích pouze 6,- Kč za jeden výběr z bankomatu...
KB má možná bezpečnější internetové bankovnictví (s čipovou kartou), ale má cenu takového molocha ještě podporovat, když za ta léta nebyl schopen umožnit platby v neděli a ve svátek (podnikatelé vědí, jak se to hodí), o páteční příchozí platbě se dozvím až v pondělí, češtinu v aplikacích záměrně potlačuje, podporuje jen jeden prohlížeč (možná se to už změnilo), se zákazníkem se baví až v případě, má-li na účtu milion a víc a při nastavování kontokorentu chce buď podepsat prázdnou směnku nebo vyrukuje s podmínkami hemžícími se evropskými paragrafy, které pracovnice na přepážce ani nedovede vysvětlit?