Vlákno názorů k článku
Odškodnění se snad bude vyplácet i cestujícím autobusové dopravy od Q - Z logiky věci vyplývá, že jakékoliv zpoždění čehokoliv je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 7. 2010 12:30

    Q (neregistrovaný)

    Z logiky věci vyplývá, že jakékoliv zpoždění čehokoliv je nekvalitní službou. Pokud si koupím televizi a nejde u ní obraz, mám právo ji reklamovat. Koupím-li si boty a ony se rozpadnou, opět bych měl právo je reklamovat. To samé je u dopravy – je to podnikání se vším všudy. A pokud mi frnkne navazující spoj, tak proč neuplatnit nějakou kompenzaci?
    Odškodnění bych samozřjemě nevztahoval jen na dálkovou dopravu, ale i na couráky. Stále se jedná o poskytnutí nekvalitní služby/výrobku, je jedno, jestli jedu 100 km nebo jen 20 km.
    Bohužel, většina polistopadových zákonů míří proti lidem, proti spotřebitelům a v zákonech nelze spatřovat logiku. Bohužel.

  • 9. 7. 2010 20:49

    AAA (neregistrovaný)

    Bohuzel se toto nebude vztahovat na Ceske Drahy !

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).