Hlavní navigace

O sjednaných finančních produktech raději mlčíme

7. 7. 2015

Sdílet

Češi jsou tajnůstkáři, alespoň co se týká sjednaných finančních produktů. Každý druhý Čech totiž nehovoří o sjednaných pojištěních a jiných finančních produktech. 52 % totiž informaci o nich uchovává na místě, o kterém rodina neví, pro ostatní rodinné příslušníky jsou volně přístupné jen u 11 %. Vyplývá to z průzkumu, který realizovala pojišťovna NN.

.Češi jsou v případě pojištění pověrčiví a nechtějí tak mluvit o tom, co by se stalo, kdyby zemřeli. Přitom právě životní pojištění je má chránit před nenadálými událostmi, vysvětluje Kateřina Štěrbová, ředitelka marketingu a vývoje produktů NN. Pokud nemají zadané páry děti, pak o pojišťovacích a finančních produktech nechtějí hovořit téměř vůbec, své blízké informuje jen 35 % z nich.

Sdílení informací o existenci sjednaného životního pojištění je důležité i u bezdětných partnerů, neboť například úmrtí jednoho z nich, jehož příjmy pokrývají náklady na hypotéku, může pro druhého znamenat výrazný zásah do finančního fungování, dodává Kateřina Štěrbová. 

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Nejčastěji se věnuje tématům z oblasti investování, financí a makroekonomie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).