Hlavní navigace

Novou manažerkou rozvoje digitálního obchodu v Mastercard je Barbora Tyllová

13. 5. 2021

Sdílet

Barbora Tyllová se stala novou manažerkou rozvoje digital e-commerce ve společnosti Mastercard.

Jejími hlavními prioritami bude hlavně vyhledávání dalších příležitostí k růstu společnosti, upevňování pozice na trhu bezhotovostních plateb a podpora služeb Cyber & Intelligence.

V prostředí plateb se pohybuji již dlouhodobě, dosud to však bylo na straně klienta společnosti Mastercard. Jsou to velmi cenné zkušenosti, které chci využít pro rozvoj spolupráce s našimi partnery, kteří poskytují řešení pro zpracování online plateb. Věřím, že společně s nimi, připravíme zajímavá řešení tak, aby platby na internetu byly uživatelsky ještě přívětivější, Tyllová.

Barbora Tyllová získala během své pracovní kariéry zkušenosti v oblasti obchodu a marketingu u mezinárodních technologických organizací a v segmentech online plateb a e-commerce. Před příchodem do Mastercard působila od roku 2016 na pozici Country Manager pro ČR, Slovensko a Maďarsko ve společnosti PayU. Před tím působila v nadnárodní softwarové společnosti Microsoft na pozici Channel Development Manager a Partner Strategy & Marketing Manager a jako Vice President Sales Support u poskytovatele mobilních služeb T-Mobile.

Barbora Tyllová vystudovala obor Ekonomika a management na Universitě Tomáše Bati ve Zlíně a v roce 2006 získala titul Master of Business Administration na Sheffield Hallam University v Anglii.

Barbora Tyllová byla jmenována novou manažerkou rozvoje digital e-commerce
Autor: Mastercard Europe SA, organizační složka
Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Autorka je zástupkyní šéfredaktora serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).