Hlavní navigace

Novou manažerkou rozvoje digitálního obchodu v Mastercard je Barbora Tyllová

Sdílet

Gabriela Hájková 13. 5. 2021

Barbora Tyllová se stala novou manažerkou rozvoje digital e-commerce ve společnosti Mastercard.

Jejími hlavními prioritami bude hlavně vyhledávání dalších příležitostí k růstu společnosti, upevňování pozice na trhu bezhotovostních plateb a podpora služeb Cyber & Intelligence.

V prostředí plateb se pohybuji již dlouhodobě, dosud to však bylo na straně klienta společnosti Mastercard. Jsou to velmi cenné zkušenosti, které chci využít pro rozvoj spolupráce s našimi partnery, kteří poskytují řešení pro zpracování online plateb. Věřím, že společně s nimi, připravíme zajímavá řešení tak, aby platby na internetu byly uživatelsky ještě přívětivější, Tyllová.

Barbora Tyllová získala během své pracovní kariéry zkušenosti v oblasti obchodu a marketingu u mezinárodních technologických organizací a v segmentech online plateb a e-commerce. Před příchodem do Mastercard působila od roku 2016 na pozici Country Manager pro ČR, Slovensko a Maďarsko ve společnosti PayU. Před tím působila v nadnárodní softwarové společnosti Microsoft na pozici Channel Development Manager a Partner Strategy & Marketing Manager a jako Vice President Sales Support u poskytovatele mobilních služeb T-Mobile.

Barbora Tyllová vystudovala obor Ekonomika a management na Universitě Tomáše Bati ve Zlíně a v roce 2006 získala titul Master of Business Administration na Sheffield Hallam University v Anglii.

Barbora Tyllová byla jmenována novou manažerkou rozvoje digital e-commerce
Autor: Mastercard Europe SA, organizační složka
Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).