Hlavní navigace

Nové sdružení bude prosazovat konkurenční prostředí na poli TV reklamy

13. 3. 2007

Sdílet

Nové Sdružení za konkurenci na trhu TV reklamy má v úmyslu bojovat proti současnému snižování objemu televizní reklamy na České televizi. Podle sdružení je český televizní trh deformovaný.

Jsme přesvědčeni, že snížení reklamních časů České televize na 0,5 % a jejich následné úplné zrušení přinese rozpad standardního tržního mechanismu na televizní scéně a zvýšení cen reklamy. Vyšší cena reklamy se následně promítne do růstu cen výrobků i do strategií inzerentů. Sdružení chce alespoň částečně eliminovat hrozící deformaci trhu s reklamou a její dopady na celou ekonomiku České republiky, vysvětluje Jiří Mikeš z Katedry obchodního podnikání a komerčních komunikací VŠE a předseda přípravného výboru.

Sdružení spojuje inzerenty, zadavatele televizní reklamy a další subjekty.

Zdroj: TZ

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Autor působí jako redaktor ekonomické redakce České televize.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).