Hlavní navigace

Nové internetové bankovnictví UniCredit Bank plánuje rozpočet a spoří na budoucí výdaje

Sdílet

Gabriela Hájková 25. 11. 2016

UniCredit Bank inovovala své internetové bankovnictví, které nově umí plánovat rozpočet na budoucí výdaje a umožňuje kontrolu těch minulých. Výdaje z účtu se totiž automaticky řadí do jedné z 9 kategorií (Hotovost, Domácnost, Doprava, Volný čas a nakupování, Zdraví a krása, Vzdělání, Podnikání, Splátky a poplatky a Ostatní). V případě nerozpoznání výdaj můžete zařadit sami. Zde si můžete nastavit měsíční rozpočet pro každou kategorii a sledovat, jak ji naplňujete.

Aplikace nabízí také chytré automatické spoření. Pokud si chcete na něco ušetřit, zvolte zde cenu a termín a do kdy chcete mít peníze pohromadě. Aplikace dopočítá, kolik musíte měsíčně odkládat stranou a nabídne jedním klikem vytvoření trvalého příkazu, který bude odesílat částku na toto spoření automaticky.

Intuitivnější by mělo být i zadávání plateb. Funkce Zaplatit podle zadání čísla účtu nebo telefonního čísla pozná, zda posíláte domácí či zahraniční platbu a jaký typ platby chcete provést. Vy pak doplňujete ještě variabilní symbol. Aplikace si nově umí zapamatovat čísla účtů a všechny potřebné údaje, kde uloží do adresáře.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 12. 2016 19:14

    gab (neregistrovaný) ---.75.broadband4.iol.cz

    Nevim, jestli si autor clanku zkusil puvodni a novou verzi. Nez zadam platbu, musim několikrát navíc potvrdit, vybrat, otevřít.. A rolovat obrazovku!
    Dali to nekomu z uzivatelu k testovani? Jen to ukazte.. pro porovnani.

  • 27. 1. 2017 12:44

    Franta (neregistrovaný) 46.13.8.---

    To sou zase omalovánky, jak pro blbý děti.
    Všechno je velký, roztahaný, nepřehledný, přirovnal bych to tak k Windows 10. Běžné zaplacení je zbytečně komplikované.
    Asi budu hledat jinou banku, pokud mi to nepřepnou zpátky.

  • 23. 6. 2017 9:13

    Viktor (neregistrovaný) ---.sys-data.com

    Nikdo nemá rád změny, takže jsem si nejdříve říkal, že si prostě zvyknu na nové řešení. Nezvykl jsem si. Jak je psáno výše, obyčejnou platbu člověk zadává mnohem déle, víckrát kliká, roluje, čeká... Stará verze byla mnohem ale mnohem lepší. Navíc opravdu nemám zájem, aby se mi automaticky někam ukládali účty a názvy příjemců. Proč se opět vytvořila nějaká aplikace, která dělá vše automaticky za uživatele? Nejsme přece blbci a roboti. Rád bych měl možnost si věci nastavovat sám. Pokud bych chtěl novou banku plně využívat, myslím ty nové "super" vychytávky, musel bych spousty věci neustále měnit z automatického nastavení na svoje. Apliakce je prostě na pytel!!! UCB jsem měl dříve především kvůli přehledné, rychlé online bance. Teď je to průs...

    V.

  • 28. 10. 2017 12:57

    Vavi (neregistrovaný) 77.48.27.---

    Souhlas s předchozími diskutujícími, pořád se ještě považuji za svéprávného člověka. Ale tato nová verze aplikace internetového bankovnictví je fakt úlet.
    Také jsem se přihlašoval do nové verze s tím, že si zvyknu, ale stále se při každém přihlášení naštvu. A to jsem zažil několik bank s internetovým bankovnictvím. A není to tak dlouho, co jsem se jako nový klient UCB úspěšně seznamovat se starou verzí.
    A je škoda, že si autor článku nevyzkouší to, o čem píše, tedy vč. původní verze - aby mohl srovnávat...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).