Řekl bych, že to není ani tak řetězcem samotným, ale je to v lidech. V docházkové vzdálenosti máme dvě prodejny Penny, obě tak do jednoho km bytu. A zajímavé je, že v jedné prodejně se člověk s problémem nesetká, kdežto v té druhé se spíš člověk nesetká s tím, že by nevznikl nějaký problém. A není to ani zdaleka jen o slevových akcích.
Penny ať jde do kopru! Letáky se slevama? Prdlačka! Např.slevy platí od čtvrtka do neděle, příjdete tam ve čtvrtek ve čtyři z práce a opět prdlačka. Zboží slevněné se nenachází v regálech (došlo...už ve čtvrtek?), zboží podle letáku slevněné sedí v regálu za "nezlevněnou" cenu...no a, nějak tam ty lidi musí přeci nahnat!!! U pokladny sice zaměstnanci markují rychle, ale nestačíte sledovat markování a současně si ukládat zboží do tašky, protože tam není dost místa , aby jsem si zboží nechali vedle pokladny, takže ho hážete do tašek, "aby jste nezdržovali". A také kolem té třetí až čtvrté hodiny, kdy lidé chodí z práce zaměstnanci neustále popojíždějí po prodejně s vozíkama a "doplňují" zboží, ale ne to vyprodané, ale např. čaje, toaletní papír, čokolády.... a navíc tím zabírají místo, takže zákazníci nemohou projíždět v už tak miniaturním prostoru prodejny. No daly by se napsat úplné romány o Penny. Člověk by zaplakal.......
Jejich heslo...hezky česky.... souhlasí.......