Nejhodnotnější značkou světa je podle žebříčku společnosti Millward Brown Optimor internetový vyhledávač Google. Společnost značku letos ocenila na 100,039 miliard dolarů, což je o 16 procent více než v minulém roce. Na druhém místě skončil Microsoft (76,249 miliard dolarů) a třetí příčku obsadila Coca-Cola (67,625 miliard).
Nejhodnotnější značkou Evropy je britský Vodafone s cenou přes 53,727 miliard dolarů, v celosvětovém žebříčku mu patří 9. místo. Oproti loňsku cena jeho značky stoupla o 45 procent. Druhou nejdražší evropskou značkou je Nokia (35,163 mld. dolarů), následuje ji BMW, SAP a Tesco. Do první evropské desítky se dostala také značka Louis Vuitton, HSBC, Porsche, Mercedes a L'oréal.
V poslední desítce žebříčku sto nejcennějších značek světa se umístily značky jako Barclays, Morgan Stanley, ING, KFC, IKEA, Nivea či Esprit.