Air Bank dnes na tiskové konferenci představila nový způsob obsluhy svých klientů na kamenných pobočkách. Stávající notebooky či pracovní stanice s PC plně nahradí tablety v rukou bankéřů. Na pobočkách Air Bank v Praze už tento koncept funguje, do dalších poboček banky se novinka rozšíří do poloviny prosince 2024.
Novinku banka nazývá „CAir“. Jde o skladbu slov z anglického „Care“, což v překladu znamená „péče“ a Air (vzduch), tedy název banky. Od nové aplikace si Air Bank slibuje zlepšení péče na pobočkách.
I když to na první pohled takto nevypadá, novinka má přinést i větší soukromí pro pobočkové klienty Air Bank. Když totiž lidé na pobočce řešili své potřeby s pomocí mobilní bankovní aplikace ve svém mobilu, nešlo se vyhnout situacím, kdy za přítomnosti bankéře chodily do mobilu různé zprávy a informace. To v prostředí aplikace CAir odpadá. Bankéř se přes ni naloguje na váš účet, vy ve svém mobilu potvrdíte přihlášení, a poté už vše probíhá na tabletu.

Mobilní aplikace CAir od Air Bank je určena pro bankéře na pobočkách. Umí souvisle zobrazit standardní klientskou aplikaci a zároveň jakékoli webové rozhraní. (6. 11. 2024)
Aplikace v tabletu bankéře se umí zobrazit na levé, nebo pravé straně (podle toho, z jaké strany s bankéřem sedíte) klientskou mobilní aplikaci s údaji zákazníka banky. Na dalším prostoru displeje se zobrazí jakékoli webové stránka. Na obrázku níže tak vidíte např. server Měšec.cz a na pravé straně aplikaci reálného klienta banky.
Air Bank rušení poboček nechystá, naopak je vnímá jako důležitá servisní místa. Na každé pobočce ale nechá 1–2 standardní počítače pro klienty, kteří si tak na nich mohou sami řešit své případné bankovní potřeby.