Věk je jen číslo, láká Česká spořítelna na novou kalkukačku myšlení. Spočítá vám vaši mentalitu

13. 2. 2025

Sdílet

16.4.23 /3x/ Šok, překvapení, kalkulačka, výpočet, matematika Autor: Depositphotos.com, podle licence: Rights Managed
Ilustrační obrázek

Zvykáte si rychle na nové technologie, učíte se rádi nové věci a nedáte dopustit na World of Warcraft? Přemýšlíte jako dvacátník, nebo je vaše mysl důchodu blíž, než jste si mysleli. To si teď můžete ověřit prostřednictvím 20 otázek v mindset kalkulačce České spořitelny.

První spořitelna na našem území vznikla v roce 1825 v Praze. Zpočátku působila v budově Zemského sněmu, kde využívala dvě místnosti. Patrně nejznámější budovu – palác v pražské Rytířské ulici, začala využívat až o mnoho let později. Neorenesanční palác architektů Antonína Wiehleho a Osvalda Polívky byl dokončen až v roce 1894.

Tu banka vytvořila v rámci výroční kampaně „Věk je jen číslo“ k 200 letům od svého založení. V nové komunikační kampani chceme ukázat, že věk není překážkou v plnění si vlastních snů, v pouštění se do věcí, které nás baví a považujeme je za smysluplné. Chceme poukázat na fakt, že není důležité, kolik nám je, ale na kolik se cítíme, jak přemýšlíme, jak přistupujeme k životu, jednotlivým výzvám a překážkám, říká Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny.

Na kampani spolupracoval kreativní tým agentury VML pod vedením Tomáše Novotného a Terezy Svěrákové (OAK Prague). Televizní spot produkovala společnost Stink Films a režie se ujaly brazilské tvůrkyně Maira a Lina Fridmanovy, známé jako Fridman Sisters.

Přečtěte si také: ČNB vydává novou pamětní 200Kč minci. Připomene založení české spořitelny Böhmische Sparkasse

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Autorka je redaktorkou serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).