Názory k článku
Kvůli čemu mění Češi banku?

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 2. 2016 10:09

    ČS (neregistrovaný)

    Z České spořitelny jsme odešli do Éry Poštovní spořitelny, ale po zavedení příjmové politiky 15000Kč pro bezplatný účet jsem také tento zrušil a založil účet ve Fio a Equa bance. Ještě mám Gratis účet v GE Money Bank. Po zavedení případných poplatků v některých z těchto bank neváhám takový účet zrušit.

  • 18. 2. 2016 20:08

    BoB (neregistrovaný)

    Tak jsem si taky řekl, že Fio vyzkouším - osobní + podnikatelský účet. A zhodnocení po roce? Někomu určitě plně vyhovuje, ale je to banka pro absolutně nenáročného klienta. Taková Dacia mezi bankami. Taky s ní dojedete do cíle, ale po cestě se zastavíte v servisu a na konci cesty Vás bolí celé tělo.
    Např. byť už jsem ověřený klient, tak musím na pobočku kvůli dozaložení dalšího účtu. To aby si pracující člověk vzal ale dovolenou. Pobočka do 18 hod a pokladna ještě méně. Na pobočce to vždycky trvá.
    Kvůli navýšení limitu ke kartě zase komedie přes internet, volání a limit změněn až další den.
    Odchozí platby jsou opravdu pomalé. Rychlé jedině s příplatkem. Karta pro USD účet? e-e, není.
    Prostě maximální lowcost se vším všudy. Kdo někdy letěl Ryanair, tak ví o čem je řeč.
    Max spokojenost s Air Bank. Snadné změny přes internet, platby neskutečně rychlé, otevřeno do osme hod a ještě si dám kafe. Zkrátka pohoda a jednoduchost.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).