Kooperativa spustila infolinku pro seniory. Službu lze sjednat k životnímu pojištění

Sdílet

Kooperativa spustila infolinku Maják zaměřenou na seniory a jejich rodiny. Službu si klienti mohou sjednat k životnímu pojištění. Měsíční poplatek je 99 Kč.   

Pojišťovna chce prostřednictvím infolinky poskytovat klientům informace ze zdravotní či sociální oblasti. To v praxi znamená, že operátoři budou zodpovídat například dotazy ohledně zdravotního stavu nebo diagnózy klienta, případně budou schopni poradit například v tom, na jaký příspěvek má člověk nárok.

Na infolinku se mohou obracet jak samotní klienti, tak jejich rodiny s dotazy týkající se zdravotního stavu akutního nebo i méně akutního charakteru. 

Infolinka bude fungovat v nepřetržitém provozu. Volání na linku je zpoplatněno podle tarifu operátora klienta. Počet dotazů je neomezený. Často si služby infolinky sjednávají k životnímu pojištění naši klienti ve středním věku, aby ji mohli používat pro sebe, pro své děti i své starší rodiče. Stačí ji přidat k základnímu životnímu pojištění samotnou nebo ji doplnit dalším pojištěním podle aktuální situace, představuje typickou klientelu Ondřej Poul, vedoucí projektu PRO ŽIVOT 50+ v Kooperativě.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Po studiu žurnalistiky se začala naplno věnovat novinářskému řemeslu se zaměřením na ekonomiku.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).