Protože toto je poslední zprávička před Štědrým dnem, rozhodli jsme se ji pojmout vesele a zprostředkovat vám pár záznamů z konverzace mezi klienty a operátory pojišťoven. Tentokrát vtipné hlášky zaznamenávala Direct Pojišťovna.
- KLIENT: „To auto mám poškozený a tu prohlídku bych potřeboval udělat hlavně rychle.“
- OPERÁTOR: „Dobře, tak jestli si můžete poznamenat kontaktní osoby: pan Rychlý…“
- KLIENT: „Tak to zní slibně.“
- OPERÁTOR: „…a pan Pospíšil.“
- KLIENT: „Tak to zní taky zajímavě.“
Klientovi nabourala manželka auto. Klient registruje škodu a domlouvá si návštěvu likvidátora ve svém místě bydliště.
- KONZULTANT: „Můžete mi říct jméno řidiče?“
- KLIENT: „Paní Marie XXX. Můžete mi poslat kromě likvidátora ještě někoho, kdo by ji uškrtil rovnou?“
- KONZULTANT: „No můžu to sem napsat, ale…“
- KLIENT: „Mám si ji uškrtit sám.“
- KONZULTANT: „Možná by to bylo lepší, jistější. Takže paní Marie…“
Klient se omlouvá, protože zatím nedodal podklady ke škodě.
- KLIENT: „Já jsem to někam asi zahrabal – teď jsem to našel, takže to určitě tenhle týden pošlu. To víte, už jsem starej: je mi 32 let, tak už trochu zapomínám…“
- OPERÁTOR: „Já myslím, že 32 je ještě pěkný věk…“
- KLIENT: „No to si nemyslete, třeba manželce je 38 a už jí hrabe.“
- OPERÁTOR: „Aha.“
- KLIENT JEŠTĚ NA KONCI HOVORU: „To s tou manželkou bylo jen mezi námi, jasné?“
- OPERÁTOR: „Jistě.“
Jeden češtinářský…
- OPERÁTOR: „Mohl byste mi prosím hláskovat své jméno?“
- KLIENT: „Ježíš, takže… F jako fčela – máte to?“
Pokus o registraci škody s klientkou
- OPERÁTOR: „Mohla byste mi tedy prosím popsat, jak k té nehodě došlo?“
- KLIENTKA: „Jo… Ježíš!! Tramvaj!!“
- OPERÁTOR: „Nemám Vám radši zavolat později?“
- KLIENTKA: „Tak radši jo…“
Dcera klientky chtěla hlásit škodu
- OPERÁTOR: „Poprosil bych Vás o rodné číslo nebo číslo pojistky.“
- KLIENTKA (DCERA): „90… 60… 90… XXX.“
- Operátorovi je to divné, ale přesto zkusí vyhledat toto RČ – neúspěšně.
- OPERÁTOR: „Mně to ale pod tímhle rodným číslem nikoho nevyhledalo, říkala jste opravdu 90 60 90?“
- KLIENTKA (DCERA): „Ježiš, nééé, 90 60 10 XXX.“
Občas se zasmějí i klienti pojišťoven přímo operátorům
OPERÁTOR: „Takže krytí všech skel máte na živelnou událost, vandalismus, střet (havárii)… V praxi to znamená, že Vám zaplatíme pojistné plnění, když od protijedoucího nákladního vozidla odlétne kamínek nebo srnka…“