Hlavní navigace

Komerční banka zavádí hlasovou asistentku Alexu

Sdílet

Lenka Kašparová 10. 9. 2019

Komerční banka spustila aplikaci pro digitální hlasovou asistentku Alexu od Amazonu. Služba funguje na všech zařízeních od chytrých telefonů až po domácí digitální asistenty. Alexa mluví v anglickém jazyce a zatím vám odpoví jen na dvě otázky. Kde se nachází nejbližší bankomat Komerční banky a jaký je aktuální kurz dolaru vůči euru podle kurzovního lístku KB. Její informační potenciál se však bude v nejbližší době rozšiřovat a předpokládá se také, že brzy bude umět česky. V další vlně Komerční banka plánuje zavést hlasovou asistenci Apple Siri a Google Assistant.

Jde o krok, který umožní klientům v rámci běžné hlasové konverzace s umělou inteligencí Amazon Alexa, Apple Siri nebo Google Assistant řešit formou rozhovoru ty nejběžnější úkony související s osobními financemi a bankou. Například zeptat se, kolik je zůstatek na účtu, odeslat kapesné dítěti, zaplatit kolegovi za společný oběd nebo zjistit, jak si stojí portfolio investic, uvedl David Barczi, manažer Digitálních kanálů v KB.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).