
Komerční banka a Mastercard vydávají novou limitovanou edici karet s oficiálním designem z populární online videohry League of Legends. Pokud si ji objednáte, získáte navíc i odměnu v podobě 6250 RP bodů, což je virtuální měna, za kterou si můžete koupit různé herní doplňky a hlavně populární skiny na své championy.
Podmínkou pro získání karty s tímto motivem sjednání jednoho bankovního tarifu v aplikaci KB+ nebo osobně na pobočce banky, a to nejpozději do 31. prosince 2023.
Současná kampaň navazuje na dvě předchozí série platebních karet s motivy videoher. Tentokrát však není na kartě jeden z tzv. championů, ale nehratelná postava – Poro.
Můžete si vybrat i druhou variantu designu karty, na kterém je neohrožená Kai’Su. S výběrem motivů pomohly české legendy hráčské „lolkové“ komunity Freeze, Herdyn a Charmie, kteří jsou zároveň tvářemi celé kampaně.
Esport představuje nezanedbatelný segment trhu, který se každým rokem zvětšuje. V současné chvíli lze za hráče videoher v nejširším slova smyslu považovat dva miliony lidí v ČR, mezi které se ve svém volném času také nezdráhám zařadit,
říká Jitka Haubová, členka představenstva KB odpovídající za agendu udržitelnosti. Dodává, že „Komerčka“ bere klienty z hráčské komunity vážně a chce, aby „bankování“ byla zábava.
Společnost Mastercard v oblasti esportu působí dlouhodobě a díky globálnímu partnerství s Riot Games přináší českým fanouškům unikátní zážitky. Naše esportová komunita stále roste, je velmi inovativní a moderní způsoby placení jsou pro ni už zcela přirozené. Jsme přesvědčení, že i nové designy karet s motivy League of Legends si mezi hráči získají příznivce,
říká Pavla Císařová, marketingová ředitelka společnosti Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.
V rámci kampaně vyrobili čeští tvůrci filmových rekvizit prototyp „živého“ PoraSoučástí kampaně je světově unikátní prototyp „živého“ Pora, a to ve spolupráci s kreativní agenturou Good Game. Poprvé v historii tak budou moci hráči svou oblíbenou herní postavu ovládat jako robota v reálném světě.