Vlákno názorů k článku
Komerční banka ruší Mobilní kartu, přechází plně na Android Pay od L. - Jaké konkrétní zboží jsem si koupil není obsahem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 12. 2017 17:42

    L. (neregistrovaný)

    Jaké konkrétní zboží jsem si koupil není obsahem karetní transakce, takže to vědět nebude.

    Komerční banku nevyužívám, takže se mě to přímo netýká. V článku se řeší zabezpečení PINem, ale tahle důležitá informace tam nezazněla, tak jsem ji doplnil. Aby bylo jasné, že Komerční banka má soukromí svých klientů hluboko v zadní části těla. Stejně jako další banky, které se vykašlaly na pořádnou implementaci NFC plateb a implementují pouze Android Pay.

  • 28. 12. 2017 11:54

    Karel (neregistrovaný)

    Já znova opakuji, že je na klientovi, aby si zhodnotil všechna pro a proti a po tomto zvážení tu službu buď využíval nebo ne. Ale i kdybych připustil, že bankám je soukromí svých klientů u zadní části těla, tak za mě je Android Pay alespoň řešení, které funguje, což se při tolika negativních recenzích na ČSOB NaNákupy říci nedá.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).