Služba MojeMobilní karta od Komerční banky umožňuje platbu mobily s operačním systémem Android, které jsou vybavené technologií NFC. Funguje jako součást mobilní aplikace Mobilní banka, jejímž prostřednictvím lze o mobilní kartu aktivovat a používat.
Se spuštěním služby Androdid Pay však Komerční banka oznámila konec služby MojeMobilní karta a tato služba tak končí k 5. březnu 2018. Poté bude v nabídce jen služba Android Pay, která původní nabídku plně nahradí. Klientům již rozeslala výpověď smlouvy ke kartě.
Krok banky je očekávaný, v nabídce by měla dvě duplicitní služby. Banka se tímto che soustředit jen na jednodušší a modernější technologii a neudržovat obě služby současně.
Pro klienty banky se v zásadě nic nemění, místo původní služby budou používat Android Pay. Rozdíl je v bezpečnosti při potvrzení platby. Zatím co u původní technologie bylo možné nastavit individuální nutnost PIN pro každou platbu, Android Pay používá PIN telefonu. Pokud je displej mobilu odemčený, lze zaplatit jakoukoli částku bez omezení. Uživatelé Andorid Pay si tak musejí svůj mobil pečlivě hlídat a používat automatický zákem displeje s dobou uzamknutí max. 1 minuty (v opačném případě se banka zříká odpovědnosti za zneužití karty).