Klienti České spořitelny mohou soutěžit o předplatné Netflixu

Sdílet

Česká spořitelna spustila soutěž pro klienty, kteří pravidelně používají mobilní aplikaci George (měsíčně se do aplikace přihlásí alespoň jednou) o předplatné Netflix Premium. Banka tak činí u příležitosti překonání hranice jednoho milionu uživatelů George.

Soutěž poběží následující tři týdny v mobilu a na sociálních sítích. Během ní banka postupně vybere 60 výherců, kteří získají předplatné Netflix Premium na 695 dnů zdarma. Dárkové poukazy, každý v hodnotě 8000 Kč, se budou losovat ve třech kolech, v každém bude k dispozici 20 poukazů. Další podrobnosti najdete v pravidlech soutěže.

Počet klientů, kteří používají pravidelně mobilní aplikaci George (měsíčně se do aplikace přihlásí minimálně jednou) přesáhl jeden milion. Pro banku je to milník.

Loni provedli klienti v mobilním bankovnictví přes 35,6 milionu transakcí v celkovém objemu 195 miliard. Ze statistik využívání mobilního George za prosinec 2020 vyplývá, že počet přihlášení do aplikace dosáhl hodnoty 36 milionů. V průměru tedy uživatel do mobilního George zavítá minimálně jedenkrát denně. Meziročně vzrostl počet klientů mobilního bankovnictví o čtvrtinu a objem platebních transakcí o více než polovinu.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Po studiu žurnalistiky se začala naplno věnovat novinářskému řemeslu se zaměřením na ekonomiku.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).