Hlavní navigace

Karneval jako značka v létě skončí

Sdílet

Petr Zámečník 18. 1. 2007

Co čeká zákazníky kabelové společnosti Karneval po spojení s UPC? Změní se v lokalitách, kde nyní působí Karneval, programové nabídky a ceníky jednotlivých balíčků, a jaký dopad bude mít fúze obou firem na služby vysokorychlostního internetu a telefonování po kabelu? Spustí letos UPC digitální kabelovou televizi a jak ji poznamenal nástup IPTV a konkurenčních satelitních platforem? Sesterský server DigiZone.cz se zeptal generálního ředitele UPC Česká republika Václava Bartoně.

Čtěte v článku „Václav Bartoň: Karneval jako značka v létě skončí“ na sesterském serveru DigiZone.cz.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).