Hlavní navigace

Kampaň s falešnými soby přiláhala 125 tisíc klientů

Sdílet

Jan Spilka 15. 1. 2007

Reklamni kampaň Vodafonu s falešnými soby a nabídkou „dárků pro všechny” s Petrem Čtvrtníčkem dle Hospodářských novin přilákala firmě o 22 % klientů více než loni. Vodafone tak získal koncem roku 125 tisíc nových klientů.

Dle čtenářů Měšce.cz je Vodafone nejsympatičtějším mobilním operátorem. V anketě ze září získal 59 % z 249 hlasů. Na druhém místě se usadil T-Mobile s 24 % následován O2 se 13 %

Vodafone má téměř 2 a půl milionu klientů.

Zdroj: iHNed.cz

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).