Hlavní navigace

Investorský magazín: Výsledková sezóna

Sdílet

Radek Luzar 2. 11. 2007

Leden, duben, červenec a říjen – výsledková sezóna. Měsíce, kdy firmy skládají účty a investorům předkládají hospodářské výsledky. Známky, které za ně můžou dostat jsou tři. Výborně – za lepší čísla než předpovídali analytici; velmi dobře – za splnění cílů; a dobře pro ty společnosti, které na vytčenou laťku nedosáhnou. Premianty, kteří překonají očekávání, čeká odměna. Tu představuje růst jejich akcií. Propadlíkům naopak trh neodpouští. Akcie těchto firem zpravidla potká výprodej.

Výsledková sezona vrcholí. Hospodářské výsledky jako nejlepší ukazatel zdraví společnosti. Jak se v nich má drobný investor vyznat?

Poradíme v Investorském magazínu v sobotu 3. listopadu v 13:33 na ČT24

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).