Klienti Komerční banky se budou muset na 2 hodiny obejít bez internetového bankovnictví. Důvodem je údržba systému V době od 10.10.2013 23:00 do 11.10.2013 01:00 jsou aplikace přímého bankovnictví nedostupné z důvodu právě probíhající údržby systému KB,
uvádí se na stránkách banky. Údržba internetového bankovnictví je běžný proces, který je obvyklý i u dalších bank provozujících IB.
V případě Komerční banky se ale klienti nemůžou do svého internetového bankovnictví dostat už podruhé v měsíci. Dne 1.10.2013 mělo totiž internetové bankovnictví výpadek až do druhé hodiny odpolední. Podle zdroje z banky šlo o virus, který napadl servery Komerční banky provozující internetové bankovnictví, takže KB celý systém raději doslova vypnula. Čtěte více: Internetové bankovnictví Komerční banky mělo výpadek