Ono by internetové bankovnictví nebylo až tak vyžadovaným doplňkem, kdyby měl klient možnost volby. Rovnocenné volby. Pokud si banka za zpracování papírového příkazu počítá 30 - 40 korun, tak je klient doslova donucen si elektronické bankovnictví zřídit, nehledě na to, že v ČS se vás pomalu ani neptají a vnutí vám jej /jako i řadu dalších, pro banku výhodných produktů a služeb/.
Otázkou je, jak někdo může o proklínaném, velmi často nefunkčním Servisu24 vůbec tvrdit, že je oblíbený. Asi budou existovat jedinci, kteří do něj lezou 1-2x měsíčně a náhodou to funguje, pokud s ním ale děláte často a pravidelně /např. v práci/, je to děs a běs. Kromě toho se Servis24 nesnese v počítači s některými jinými bankami, a pokud se děje update prohlížeče, Javy, tak to obsluze přináší problémy, než se přijde na to, kde je zakopaný pes.