Názory k článku
Internetové bankovnictví je oblíbeným a vyžadovaným doplňkem k nabídce účtů

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 9. 2009 9:40

    Q (neregistrovaný)
    Ono by internetové bankovnictví nebylo až tak vyžadovaným doplňkem, kdyby měl klient možnost volby. Rovnocenné volby. Pokud si banka za zpracování papírového příkazu počítá 30 - 40 korun, tak je klient doslova donucen si elektronické bankovnictví zřídit, nehledě na to, že v ČS se vás pomalu ani neptají a vnutí vám jej /jako i řadu dalších, pro banku výhodných produktů a služeb/.

    Otázkou je, jak někdo může o proklínaném, velmi často nefunkčním Servisu24 vůbec tvrdit, že je oblíbený. Asi budou existovat jedinci, kteří do něj lezou 1-2x měsíčně a náhodou to funguje, pokud s ním ale děláte často a pravidelně /např. v práci/, je to děs a běs. Kromě toho se Servis24 nesnese v počítači s některými jinými bankami, a pokud se děje update prohlížeče, Javy, tak to obsluze přináší problémy, než se přijde na to, kde je zakopaný pes.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).