Hlavní navigace

Internetové bankovnictví je oblíbeným a vyžadovaným doplňkem k nabídce účtů

Sdílet

Gabriela Hájková 29. 9. 2009

Internetové bankovnictví je oblíbenou a využívanou součástí v nabídce bankovních účtů. Svědčí o tom i narůstající počty aktivních uživatelů, které jednotlivé banky evidují. Česká spořitelna například zaznamenala již miliontého zákazníka, který si sjednal využití této aplikace. Internetové bankovnictví ČSOB využívá 500 000 klientů. Internetová bankovnictví Poštovní spořitelny pak 350 000 klientů, uvedla pro server Měšec.cz Irena ZatloukalováČSOB. Klientů přímého bankovnictví bylo k 30. 6. letošního roku více než 966 000, informoval server Měšec.cz Michal TeubnerKomerční banky. Obliba internetového bankovnictví u našich klientů neustále roste. Služby našeho internetového bankovnictví využívá 7 z 10 aktivních klientů UniCredit Bank, sdělil serveru Měšec.cz Tomáš PavlíkUniCredit Bank.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 9. 2009 9:40

    Q (neregistrovaný)
    Ono by internetové bankovnictví nebylo až tak vyžadovaným doplňkem, kdyby měl klient možnost volby. Rovnocenné volby. Pokud si banka za zpracování papírového příkazu počítá 30 - 40 korun, tak je klient doslova donucen si elektronické bankovnictví zřídit, nehledě na to, že v ČS se vás pomalu ani neptají a vnutí vám jej /jako i řadu dalších, pro banku výhodných produktů a služeb/.

    Otázkou je, jak někdo může o proklínaném, velmi často nefunkčním Servisu24 vůbec tvrdit, že je oblíbený. Asi budou existovat jedinci, kteří do něj lezou 1-2x měsíčně a náhodou to funguje, pokud s ním ale děláte často a pravidelně /např. v práci/, je to děs a běs. Kromě toho se Servis24 nesnese v počítači s některými jinými bankami, a pokud se děje update prohlížeče, Javy, tak to obsluze přináší problémy, než se přijde na to, kde je zakopaný pes.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).