Informační kampaň pomohla, zájem o II. pilíř roste

21. 5. 2013

Sdílet

Penzijní společnosti, které se účastní druhého pilíře, údajně zaznamenaly díky vládní kampaní nárůst počtu zájemců o druhý pilíř. Od doby, co vláda spustila svoji informační kampaň, jsme opravdu zaznamenali větší zájem lidí. Častěji se ptají na pobočkách a poradců a zdá se, že se zvýšený zájem lidí pomalu, ale jistě začíná projevovat i ve zvýšených prodejích II. pilíře, uvedl prezident asociace penzijních fondů Karel Svoboda pro Český rozhlas.

V současné době je ve druhém pilíří 32 000 účastníků. Původní odhady penzijních společností přitom počítaly s tím, že se druhého pilíře zúčastní půl milionů lidí. I přes současný nárůst klientů lze považovat počet klientů ve druhém pilíři za značný neúspěch. Opozice vedená ČSSD také straší zrušením druhého pilíře. Čtěte více: Stínový ministr financí ČSSD: „2. pilíř penzijní reformy zrušíme“

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Nejčastěji se věnuje tématům z oblasti investování, financí a makroekonomie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).