Hlavní navigace

Hypoteční banka bude prodávat své produkty i v České pojišťovně a ING

Sdílet

Redakce 28. 3. 2008

Hypoteční banka se již nějakou dobu řídí strategií „multibrand“ a v současnosti připravuje její rozšíření. Co to znamená v praxi? Hypoteční banka nabízí své hypotéky nejen ve vlastní obchodní síti, ale i v obchodních sítích svých partnerů pod jejich značkou. Klienti si tak mohou vyřídit hypoteční úvěr tam, kde jim to vyhovuje – např. ve své bance nebo pojišťovně.

Již delší dobu Hypoteční banka prodává své produkty v obchodních sítích mateřské ČSOB, Poštovní spořitelny, Citibank a společnosti RE/MAX. Nyní začala nově spolupracovat také s Českou pojišťovnou a ING, přičemž s dalšími partnery jedná.

Příští fází multibrandu může být prodej hypoték například přímo v obchodních sítích developerů a realitních kanceláří, ale do budoucna banka nevylučuje ani nabídku třeba ve velkých hypermarketech.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).