Společnost Home Credit v Česku otevře své první kamenné pobočky. Poskytovatel úvěrů tak reaguje na přání klientů, z nichž mnoho stále preferuje osobní kontakt. A to navzdory tomu, že počet zákazníků, kteří uzavírají spotřebitelské úvěry online nebo přes aplikaci, stále roste.
Snažíme se tímto krokem vyjít vstříc klientům, kteří preferují osobní kontakt při sjednávání půjčky. Je pro ně klíčový z hlediska důvěryhodnosti, zkrátka se cítí bezpečněji, když vědí, že se mohou obrátit na konkrétní provozovnu, v případě, že jiná komunikace jim není příjemná,
vysvětlil Milan Cáder, marketingový a produktový ředitel Home Credit ČR a SR s tím, že existenci kamenné pobočky finanční instituce považuje za faktor důvěryhodnosti dle interního průzkumu více než 40 % respondentů.
První pobočky otevře úvěrová společnost začátkem března v Opavě a Ostravě. Následovat budou provozovny ve Zlíně a Olomouci. První čtyři pobočky budou otevřeny v pilotním režimu, aby si společnost otestovala provoz ve městech s rozdílnou velikostí a odlišnými spádovými oblastmi.
Po prvotním zaběhnutí fungování poboček a stabilizaci jejich výkonu, chceme v dalších obdobích otevírat každé čtvrtletí 2 pobočky. Celkově chceme nabídnout našim zákazníkům až 25 míst, kde se na nás budou moci obracet se svými požadavky,
dodal Cáder.
Pobočky budou otevřeny v nákupních centrech s provozní dobou 7 dní v týdnu. Zákazníci zde budou moci spravovat své současné úvěry, podepsat novou smlouvu nebo zde požádat o kreditní kartu či konsolidaci úvěrů.
Pobočkovou síť se Home Credit chystá rozšířit i na Slovensku, kde má nyní 11 poboček. Do května tohoto roku by zde měl otevřít další čtyři.