Hlavní navigace

George čeká do konce roku nápor. Česká spořitelna startuje hlavní fázi migrace

Sdílet

Jiří Hovorka

Zhruba milion klientů České spořitelny čeká do konce roku výrazná změna. Postupně začnou přecházet do nového internetového a mobilního bankovnictví. Současný Servis 24 tak vymění za George.

V migrování klientů na nové internetové bankovnictví George se posouváme do další významné fáze. Před námi je nyní migrace zhruba jednoho milionu klientů, kterou chceme v jednotlivých vlnách zvládnout do konce letošního roku, říká Filip Zeman, ředitel digitálního bankovnictví České spořitelny.

Každý uživatel Servisu 24 dostává s předstihem tří týdnů SMS zprávu a zároveň upozornění přímo v Servisu 24, že začíná migrace. Z dosavadních zhruba 500 tisíc klientů, kteří do George přešli, jich nadpoloviční většina (54 %) realizovala přechod dobrovolně.

Podle spořitelny zvládá většina klientů celý proces přechodu s on-line průvodcem bez problému během několika minut. S novou aplikací je většina klientů podle zjištění České spořitelny spokojena – 70 procent z nich hodnotí George jako lepší internetové bankovnictví než předcházející Servis 24.

Každému klientovi jsme připraveni pomoci s přechodem na nové bankovnictví. Posílili jsme náš tým bankovních poradců, který je připraven pomoci skrze náš on-line chat nebo přímo na pobočce, dodává Zeman.

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Žádné názory

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).