Zhruba milion klientů České spořitelny čeká do konce roku výrazná změna. Postupně začnou přecházet do nového internetového a mobilního bankovnictví. Současný Servis 24 tak vymění za George.
V migrování klientů na nové internetové bankovnictví George se posouváme do další významné fáze. Před námi je nyní migrace zhruba jednoho milionu klientů, kterou chceme v jednotlivých vlnách zvládnout do konce letošního roku,
říká Filip Zeman, ředitel digitálního bankovnictví České spořitelny.
Každý uživatel Servisu 24 dostává s předstihem tří týdnů SMS zprávu a zároveň upozornění přímo v Servisu 24, že začíná migrace. Z dosavadních zhruba 500 tisíc klientů, kteří do George přešli, jich nadpoloviční většina (54 %) realizovala přechod dobrovolně.
Podle spořitelny zvládá většina klientů celý proces přechodu s on-line průvodcem bez problému během několika minut. S novou aplikací je většina klientů podle zjištění České spořitelny spokojena – 70 procent z nich hodnotí George jako lepší internetové bankovnictví než předcházející Servis 24.
Každému klientovi jsme připraveni pomoci s přechodem na nové bankovnictví. Posílili jsme náš tým bankovních poradců, který je připraven pomoci skrze náš on-line chat nebo přímo na pobočce,
dodává Zeman.