Generali česká pojišťovna upgradovala svoji mobilní aplikaci. Co nově umí?

Sdílet

Generali Česká pojišťovna Autor: Jan Vaca, Internet Info
Ilustrační snímek

Generali Česká pojišťovna spustila novou mobilní mobilní aplikaci Moje Generali – klientská zónu v mobilu. Má posloužit zejména uživatelům vlastnícím Androide (verze 5.0 a novější) i iOS (verze 14 a novější).

Aplikaci jsme vyvíjeli s vidinou toho, že našim klientkám a klientům přinese do jejich života především jednoduché uživatelské prostředí a zároveň maximum informací, které skutečně potřebují. To vše jsme doplnili o množství chytrých maličkostí, o kterých jsme přesvědčení, že uživatelé při používání aplikace Moje Generali ocení,“ říká Vladimír Staněk, ředitel digitálních služeb v Generali České pojišťovně. 

Úvodní stránka aplikace i webového rozhraní je koncipovaná tak, abyste hned viděli, jestli máte zaplacené pojistné. Uvidíte na ní přehled smluv a případných škod, stejně tak stav zaplacených předpisů nebo dodaných dokumentů v případě pojistných událostí.

Na chybějící platbu ale i na další užitečné informace dokáže aplikace upozornit přes notifikace.   Dokumenty k pojištění zasílané do schránky v aplikaci mohou – na rozdíl od dokumentů zasílaných e-mailem – uživatelky a uživatelé otevírat snadno a rychle bez nutnosti zadávat bezpečnostní heslo, uvádí mluvčí Generali České pojišťovny Jan Marek.

V aplikaci i na webu budete mít přehled, co máte pojištěné, jaké jsou frekvence placení, a termíny platnosti pojištění.

„A to v režimu offline, řidička či řidič se k ní v případě potřeby dostanou i bez připojení k internetu,“ dodává Vladimír Staněk. Zobrazit si můžete i zelenou kartu nebo elektronickou kartičku cestovního pojištění. Součástí modulu o smlouvách je rovněž kontakt na poradce, který smlouvu spravuje.

Novinka se týká také také škodních událostí.  U vyřízené škody jsou k náhledu všechny podstatné informace vč. klientské korespondence. Přes mobilní aplikaci můžete zaslat zprávu likvidátorovi, kterou škodu řeší nebo řešil, stejně tak i přidat i elektronické dokumenty, skeny či fotografie. Přes aplikaci můžete telefonicky nebo online kontaktovat asistenční službu, objednat odtah vozidla a sledovat čas příjezdu i příjezd samotného zásahového vozu v reálném čase na mapě.

Nová aplikace Moje Generali

Nová aplikace Moje Generali

Autor: Generali Česká pojišťovna
Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Autorka pracuje jako finanční poradkyně u společnosti Kapitol.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).