Hlavní navigace

Firmy přestávají vzdělávat své zaměstnance, v Evropě jsme výjimkou

11. 2. 2014

Sdílet

Téměř tři čtvrtiny zaměstnanců se v posledním roce v rámci svého zaměstnání nezúčastnily žádného vzdělávacího kurzu (71 %). Vyplývá to z výzkumu společností FOCUS Marketing & Social Research pro rakouskou vzdělávací společnost WIFI Czech Republic, která provedla výzkum v oblasti celoživotního vzdělávání.

Podobné špatné výsledky v oblasti celoživotního vzdělávání jsou v Evropě zcela výjimečné. Například v Rakousku, kde je jedna z nejnižších nezaměstnaností, se pravidelně odborně vzdělává přes 80 procent dospělé populace. Lidé tak přijímají daleko lépe inovace a posun v technologiích, komentoval výsledky výzkumu ředitel rakouské vzdělávací společnosti WIFI Tomáš Zdechovský.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Spotřebitelské finance i politicko-ekonomická témata jsou vodou na můj mlýn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).