Fintech Fidoo roste. Jejich předplacenky Mastercard si pořídilo více firem

24. 2. 2020

Sdílet

Lepší přehled o firemních výdajích chce stále více podniků. Fintechová společnost Fidoo, která se zabývá správou firemních výdajů pomocí mobilní a webové aplikace, loni získala 188 nových klientů.

Ti podle firmy oceňují zejména funkci vyfocení účtenky, kdy po zaplacení kartou zobrazí Fidoo aplikace na mobilním zařízení push notifikaci s připomenutím, že uživatel by měl účtenku vyfotit. Po vyfocení je možné účtenku oříznout a odeslat na schválení s připojením poznámky. Tomu, kdo má schvalování účtenek na starosti, přijde upozornění na nový výdaj. Ten může jedním klikem buď zamítnout, nebo schválit a odeslat přímo do účetního systému. 

Za rok 2019 jsme ušetřili našim zákazníkům 65 436 hodin a to jenom díky funkci focení účtenek, kterých jsme zpracovali 126 111, říká Petr Herzmann, spolumajitel a COO Fidoo. 

Aplikace Fidoo umožňuje vedle focení a schvalování výdajů také digitalizaci účtenek nebo zpracování hotovostních i karetních transakcí. Firma, která patří do skupiny pojišťovny Direct, má nyní 900 klientů a loni dosáhla obratu 1,4 miliardy Kč.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Po studiu žurnalistiky se začala naplno věnovat novinářskému řemeslu se zaměřením na ekonomiku.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).