Lepší přehled o firemních výdajích chce stále více podniků. Fintechová společnost Fidoo, která se zabývá správou firemních výdajů pomocí mobilní a webové aplikace, loni získala 188 nových klientů.
Ti podle firmy oceňují zejména funkci vyfocení účtenky, kdy po zaplacení kartou zobrazí Fidoo aplikace na mobilním zařízení push notifikaci s připomenutím, že uživatel by měl účtenku vyfotit. Po vyfocení je možné účtenku oříznout a odeslat na schválení s připojením poznámky. Tomu, kdo má schvalování účtenek na starosti, přijde upozornění na nový výdaj. Ten může jedním klikem buď zamítnout, nebo schválit a odeslat přímo do účetního systému.
Za rok 2019 jsme ušetřili našim zákazníkům 65 436 hodin a to jenom díky funkci focení účtenek, kterých jsme zpracovali 126 111,
říká Petr Herzmann, spolumajitel a COO Fidoo.
Aplikace Fidoo umožňuje vedle focení a schvalování výdajů také digitalizaci účtenek nebo zpracování hotovostních i karetních transakcí. Firma, která patří do skupiny pojišťovny Direct, má nyní 900 klientů a loni dosáhla obratu 1,4 miliardy Kč.