Nyní jsem díky aplikaci do smartphonu spokojený. Bankovnictví na otisk prstu funguje bezva. Horší je komunikace s klientským centrem, kdy většinou poskytnou všeobecnou odpověď na konkrétní otázku. Volání do banky Equa na telefon +420 222 010 222 není bezplatné. Od založení účtu jsem ale nemusel navštívit pobočku a vše běží jaksi on-line. Na druhé straně jsem ještě neztratil kartu a tato nebyla použita k nákupu cizincem. Kartu této banky využívám nejvíce asi z důvodu, že v případě potřeby hotovosti lze vybírat bezplatně z bankomatů jakékoli banky. I po vydání další karty po expiraci té první bylo zadara a bez strhnutí třeba 99 Kč z účtu, jako je tomu třeba u dalších karet od Fio banky.
Akorát mě letos zase odmítla platbu touto kartou za daň z nemovitosti poštovní úřednice - to se prý musí platit hotově. Pokud se podmínky nezmění, tak budu ještě jejím klientem.