Nyní jsem díky aplikaci do smartphonu spokojený. Bankovnictví na otisk prstu funguje bezva. Horší je komunikace s klientským centrem, kdy většinou poskytnou všeobecnou odpověď na konkrétní otázku. Volání do banky Equa na telefon +420 222 010 222 není bezplatné. Od založení účtu jsem ale nemusel navštívit pobočku a vše běží jaksi on-line. Na druhé straně jsem ještě neztratil kartu a tato nebyla použita k nákupu cizincem. Kartu této banky využívám nejvíce asi z důvodu, že v případě potřeby hotovosti lze vybírat bezplatně z bankomatů jakékoli banky. I po vydání další karty po expiraci té první bylo zadara a bez strhnutí třeba 99 Kč z účtu, jako je tomu třeba u dalších karet od Fio banky.
Akorát mě letos zase odmítla platbu touto kartou za daň z nemovitosti poštovní úřednice - to se prý musí platit hotově. Pokud se podmínky nezmění, tak budu ještě jejím klientem.
Po studiu žurnalistiky se začala naplno věnovat novinářskému řemeslu se zaměřením na ekonomiku.
Internet Info Měšec.cz (www.mesec.cz)
Váš průvodce finančním světem. ISSN 1213-4414
Copyright © 1998 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.