Hlavní navigace

Equa bank přibývají noví klienti, už je jich přes 450 tisíc

Sdílet

Veronika Němcová 27. 7. 2020

Počet klientů Equa bank je meziročně o 13 % vyšší a přehoupl se přes hranici 450 tisíc. Téměř tři čtvrtiny klientů podle banky využívá produkty a služby aktivně a jejich počet každoročně roste dvouciferným tempem.

Banka se nyní zaměřuje na rozvoj digitálního bankovnictví, jehož oblibu mezi klienty ještě umocnila pandemie koronaviru. Jen za poslední rok narostl počet uživatelů našeho mobilního bankovnictví o 40 %, využívá ho nyní více než polovina aktivních klientů a jejich počet stále roste, řekl ředitel retailového bankovnictví Equa bank Ondřej Hák.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 7. 2020 17:03

    bez přezdívky

    Nyní jsem díky aplikaci do smartphonu spokojený. Bankovnictví na otisk prstu funguje bezva. Horší je komunikace s klientským centrem, kdy většinou poskytnou všeobecnou odpověď na konkrétní otázku. Volání do banky Equa na telefon +420 222 010 222 není bezplatné. Od založení účtu jsem ale nemusel navštívit pobočku a vše běží jaksi on-line. Na druhé straně jsem ještě neztratil kartu a tato nebyla použita k nákupu cizincem. Kartu této banky využívám nejvíce asi z důvodu, že v případě potřeby hotovosti lze vybírat bezplatně z bankomatů jakékoli banky. I po vydání další karty po expiraci té první bylo zadara a bez strhnutí třeba 99 Kč z účtu, jako je tomu třeba u dalších karet od Fio banky.
    Akorát mě letos zase odmítla platbu touto kartou za daň z nemovitosti poštovní úřednice - to se prý musí platit hotově. Pokud se podmínky nezmění, tak budu ještě jejím klientem.

  • 27. 7. 2020 17:30

    Jehovista

    A kdo by pri te platbe dane na poste mel nest naklady karetni transakce?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).