Dva agresivní formáty internetové reklamy, aneb jak znechutit uživatele

20. 3. 2007

Sdílet

Tradiční internetové reklamní formáty přestávají fungovat, uživatelé je ignorují. Proto se i na český internet „derou“ nové formáty, které mají uživatele více zaujmout a prodat zboží a služby zadavatelů. Je to dobře nebo špatně? Pro uživatele, zadavatele nebo pro médium? Domnívám se, že mnohdy je to špatně pro všechny tři skupiny.

Čtěte v dnešním článku Viktora ŠevčíkaDva agresivní formáty internetové reklamy, aneb jak znechutit uživatele“ na sesterském serveru Lupa.cz.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Šefredaktor odbormných komutních webů Poradci-sobě.cz a Realiťáci-sobě.cz. Šéf obsahu EMA data.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).