Hlavní navigace

Do skupiny Direct family vstoupili noví partneři, Aleš Stýblo a Karel Soukeník

Sdílet

DIRECT pojišťovna Autor: Dalibor Z. Chvátal

Skupina VIGO Investments, do níž dnes patří Direct pojišťovna, Direct auto, Birne, Fidoo a Direct nadace, má nové partnery. Od 1. září 2023 se jimi stali Aleš Stýblo, který dosud řídil českou firmu s celosvětovým dosahem Lasvit, a Karel Soukeník, který působil ve Sberbank, Raiffeisenbank, Citibank.  Do skupiny přichází ze společnosti Akcenta.

Aleš Stýblo bude mít v Direct family na starosti koordinaci napříč všemi firmami pro oblast podpory týmu, rozvoj firem, projekty nadace a zahraniční expanze. 

Karel Soukeník pak bude v rámci B2B byznysu Fidoo věnovat rozvoji digitálních produktů a služeb.

Už dávno se nepohybujeme jen kolem pojišťovny. Jsme tým lidí, kteří se snaží dodávat špičkovou péči a klientské zážitky v pojišťovnictví, službách spojených se životem s autem nebo ve finančním službách, říká Pavel Řehák, zakladatel Directu a většinovým vlastníkem VIGO Investments. Pro nejbližší měsíce se Direct family soustředí především na další rozvoj v oblasti aut a jeho propojení se službami pojišťovny. Stejně tak na hledání dalších příležitostí při propojování jednotlivých firem.

Aleš Stýblo vystudoval elektrotechnickou fakultu ČVUT, obor Ekonomika a management. V roce 2007 spoluzakládal společnost Lasvit, kterou vedl a současně předsedal správní radě Nadačního fondu Lasvit. V průběhu své pracovní kariéry strávil 6 let v Singapuru a Hongkongu. Je aktivním členem organizace YPO (Young Presidents' Organization).

Karel Soukeník vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu UK, získal doktorát z ekonomie na CERGE UK. Pracovní kariéru začínal jako konzultant v McKinsey & Company. Poté pracoval více než 10 let v bankovnictví v řídících pozicích. Od roku 2018 se věnuje fintechu. Založil dig-it-ally, start-up s inovativní platformou pro B2B řešení. Od prosince 2022 je technickým ředitelem Direct Fidoo.

Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).