Direct pojišťovna spustí v listopadu telemarketing. Chce o klienty pečovat

Sdílet

Direct pojišťovna rozšíří od listopadu 2019 rozsah své péče o klienty. Spustí telemarketing, který bude zaměřen na budování vztahů s klienty.

Operátoři začnou klientům volat od listopadu. Nebavíme se tu vůbec o nějakém tvrdém a nátlakovém prodeji. Jde o to, dát klientovi potřebné a zajímavé informace o novinkách nebo dalších možnostech, které mu pojišťovna nabízí, popisuje Eva Urbánková z Directu nový styl telemarketingu. Cílem hovoru podle ní bude, aby z něj měl klient hezký pocit.

Kromě toho můžete s operátorem vyřešit i další otázky, které k pojištění budete mít. Operátoři na telefonu by měli být schopni vám poskytnut plný servis.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Psaním jsem skloubila své znalosti ze studií financí a žurnalistiky. Ráda se učím nové věci, tančím a běhám.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).