Direct pojištovna chce do roku 2013 získat 250 000 klientů. Oznámil to na dnešní tiskové konferenci Ján Čárný, generální ředitel Direct pojišťovny v souvislosti s představením nového akcionáře, britské společnosti RSA. Andrew Burke, generální ředitel RSA pro celý region střední a východní Evropy, zároveň nevyloučil možnost další akvizice. Jsme finančně zdravá společnost a jsme otevření dalším možnostem, pokud budou cenově zajímavé. Současná situace je pro novou akvizici rozhodně lepší, než před 18 měsíci,
dodal Burke.
Direct pojišťovna má nyní zhruba 45 000 klientů a do budoucna Čárný očekává, že online pojištění bude i nadále posilovat. Mezi chystané novinky patří cestovní pojištění a pojištění zvířecích miláčků, ve kterém je britská RSA silná na tamním trhu. Online prodej životního pojištění Direct nechystá.
Direct pojišťovna je jedinou na českém trhu, která pojištění prodává výhradně přímým prodejem. Před 5 lety obdobné služby nabízela i společnost Callin, dceřinná společnost České pojišťovny, ale ta svůj projekt po dvou letech ukončila.