Digitální pojišťovna Pillow, která se zaměřuje na pojištění majetku, aut, úrazů a nemocí, rozšířila řady pojišťoven, které používají pro komunikaci s klienty hlasové roboty. Tomu svému Pillow říká Jitka.
Inteligentní hlasové rozhraní šité připravil pro pojišťovnu největší tuzemský provozovatel kontaktních center, společnost Conectart. Voicebotka Jitka odbavila již 3640 hovorů s celkovou minutáží téměř 3500 minut.
Jak hovor probíhá?
Nejprve se dovoláte na linku s živým operátorem. Na konci hovoru vás následně přepojí k Jitce, která sama zaznamená veškerou zpětnou vazbu. Celým procesem hodnocení u Pillow zatím prošlo okolo 650 volajících, kteří v přepočtu tvoří téměř pětinu všech hovorů.
„Na kompletní zhodnocení celé implementace je ještě příliš brzy. Obecně ale vidíme vývoj pozitivního trendu. Od spuštění je srpen prvním měsícem, kdy jsme se dostali nad 20% poměr. V září jsme naopak zaznamenali mírnější pokles na 17,7 %,“ říká Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart. Dodává, že hlasový asistent operátorům dokáže efektivně ušetřit rutinnější práci. Ti potom mohou odbavovat jiné, důležitější úkoly. Stále také pracujeme na tom, aby byly i v hlase voicebotů patrné emoce a celý rozhovor zněl přirozeně,
vysvětluje dále Petr Studnička.