Hlavní navigace

Čtyři z devíti pražských Albertů šidí zákazníky

Gabriela Hájková

Čtyři z devíti kontrolovaných prodejen Albert v Praze nesprávně účtovaly ceny zboží. Vyplývá to ze zprávy České obchodní inspekce (ČOI) o kontrolách ze začátku října, které provedla na podnět spotřebitele. Inspektoři podle ní zjistili u čtyř prodejen nedostatky v oblasti nabídky a prodeje pomazánek, salátů a jiného dopředu baleného a váženého zboží u pultového prodeje.

Provedenými kontrolami byly zjištěny nedostatky v oblasti nabídky a prodeje dopředu baleného a váženého zboží (sýry) u pultového prodeje. Ve 4 případech byl shledán rozpor v informacích o ceně prodávaných výrobků. Některé sýry nabízené v pultovém prodeji měly jiné ceny na etiketě přilepené na obalu produktu, než jaké byly avízované v regálu, informuje zpráva ČOI.


Autor: Česká obchodní inspekce

hodnota na cenovce


Autor: Česká obchodní inspekce

Skutečně účtovaná cena

Za zjištěné nedostatky hrozí společnosti Ahold Czech Republic, která je vlastníkem hypermarketů Albert, pokuta ve výši až 5 milionů Kč  

Našli jste v článku chybu?